Hej <3

nu pluggar jag spanska har läxa tills i morgon :)
innan sprang jag med kelly fast det blev väl mes powerwalk man måste ju ha snygg rumpa nu till vintern när man åker skidor hehe man vet aldrig om man åker in i en snygg kille om man är så dålig som jag hehe
idag hade jag ju samtal det gick bra fast jag prata i mobilen typ tre sekunder innan så min lärarare ble bara lite sur för att jag pratar typ för mycket i telefonen :)
asså det var jätte kul när jag skulle hem från kelly för jag är skit mörk rädd så jag ringde Joel och när jag kom hem va min hund ute och han bhaa kan inte du gå ut och gå med din hund så kan vi träffas och jag är ju jätte mörk rädd och orkar inte hålla i min hund om det kommer någon annan hund för min hund är cp mot andra hundar och då ville han ionte träffa mig bara för att min pappa skulle följa med isåfall :) haha men idag i skolan var det någon som tryckte på brandlarmet så jag fick stå i backen utan strumpor och frysa hehe aja nu måste jag plugga hehe men bloggar i morgon kanske hinner blogga på morgonen men vet inte
XoXo
ES
sämst bild men hoppas man ser det är iallafall min spring outfit hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0