Hej Kelly har gått

nu är jag hemma själv ska väl fixa lite saker innan jag börjar plugga till prover i morgon
hehe idag har min städerska varit här och blev jätte sur på henne io morsse hon gjorde satt jag snubbla på dammsugaren kej inte hennes fel men aja
haha jag och kelly hadde jätte kul jag målade upp nakna gubbar på spegeln och hon måla på papper blev jätte snyggt kom på grymma ord på kuk dom besta va fan framslang, snabel, vattenspridare skit grymma sen kom hon på mus jagare så grymt asså hadde grymt kul iallafall hehe
Kan inget mer säga så bloggar säkert mer sen annars hors vi i morgon :) pöss pöss
XoXo
ES
hehe kelly ritade
Dagens outfit
ingen bra bild min kamera börjar ta jätte dåliga bilder eller så är det jag hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0