Tränig

hej idag ska jag träna med kelly men innan måste jag plugga till so provet på torsdag hehe
Idag har det hänt mycket min kompis Erika blev på körd av en bil va inte där men med lite sanning och mycket fantasi hände det typ så här
Erika var på väg hen för att hämta sin nyckel då det kommer en dåre och försöker köra på hennen men hon är ju så snabb så hon hinner backa men han kör på hennes fot och hon svimmar och då kommer en ambulans somkör henne till sjukhuset...
...fast nej men hon skulle gå hem för att hämta sin nyckel och då var det en bil som inte hann stanna så han körde på hennes fot så den va typ helt platt haha men aja det måste gjort grymt ont
bloggar mer sen för måste plugga men börjar nio i morgon så hinner blogga innan har engelska första. Första gången jag inte känner att jag måste hoppa över den hehe
pöss pöss
XoXo
ES
gammak bild hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0